آموزش دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام 1

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام 1 – ابوالفضل قناعت پیشه
ما در این دوره به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی کنید. مشتریان خود را شناسایی کنید. بازار هدف خود را پیدا کنید. واین که به طور کلی کسب و کار خود را رونق بخشید.
چگونه مشتریان هدف خود را شناسایی کنید و چگونه آنها را ترغیب به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

فیلم در آپارات

دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

ما می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه داستان کسب و کار خود را در قالب عکس و فیلم برای مخاطبان تعریف کنید. همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به معرفی محصولات و خدمات خود به شیوه خلاقانه بپردازید.

اینستاگرام مارکتینگ - پیشرفت کن، پولدار شو - آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

دلیل استفاده از اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ

قصد دارم در این دوره قصد دارم در این دوره به شما آموزش بدم که چگونه کسب و کار خودتون رو در اینستاگرام معرفی کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

اولین چیزی که در باره آن صحبت می‌کنیم این است که چرا از اینستاگرام استفاده می‌کنیم؟

اینستاگرام بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که جامعه بسیار بزرگی را تشکیل می دهد و شما می توانید مشتریان خود را در این جامعه پیدا کنید و مخاطبین هدف خود را انتخاب کرده و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

انتخاب نام مناسب برای پروفایل اینستاگرام

اولین نکته‌ای که در ایجاد یک پروفایل باید دقت کنید انتخاب نام مناسب برای پروفایل است. نام پروفایل باید ساده بوده و معرف کسب و کار شما باشد. نام مناسب باعث می شود که در جستجوی اینستاگرام به راحتی پیدا بشوید و مشخص می کند که کسب و کار شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت می کنید .

نامی برای پروفایلتان انتخاب کنید که با نام تجاری شما متناسب باشد. شناسه کاربری ای انتخاب کنید که معرف نوع برند تان باشد.

آدرس لندینگ پیج در بیوی اینستاگرام

آدرس لندینگ پیج یا همان صفحه فرود خود را در پیج اینستاگرام تان قرار دهید و از این طریق به کاربرانتان امکان بدهید که با شما ارتباط برقرار کنند. صفحه فرود یا لندینگ پیج صفحه ای است که در آن کسب و کار خود را به طور خلاصه معرفی می کنید و درباره فعالیت ها و محصولات و خدماتتان توضیح می دهید. همچنین آدرس شماره تماس و جزئیات دیگری از کسب و کارتان را در این صفحه قرار می دهید و از طریق یک فرم تماس به کاربر اجازه می دهید که با شما ارتباط برقرار کند.

در واقع این یکی از راه ها و یا کانالهای ارتباط با مشتریان شماست. شما باید آدرس صفحه فرود تان را در بیوی اینستاگرام خود قرار دهید.

دیجیتال_مارکتینگ_اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام

کسبوکار اینترنتی در اینستاگرام

درباره نویسنده

bamamo

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *